Subject: Advokaadibüroo GAVER teabenõue
From: Kaisa Lumiste / Advokaadibüroo GAVER <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 11:08:42 +0300

Lugupeetud Transpordiamet

Edastan käesolevaga Advokaadibüroo GAVER OÜ teabenõude seoses mootorsõiduki 
ümberehitamise nõuetega.

Lugupidamisega

 <http://www.gaver.ee/>

Kaisa Lumiste
Vandeadvokaat
Advokaadibüroo GAVER

 <tel:+372%20512%207741%20(WhatsApp,%20Telegram)> +372 512 7741 (WhatsApp, 
Telegram)

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.gaver.ee/> www.gaver.ee

 <https://maps.google.com/?q=Turu+2%2C+Tartu+51004> Turu 2, Tartu 51004

Tähelepanu: E-kirjas sisalduv teave on konfidentsiaalne. Kui Teie ei ole 
kirja adressaat või olete kirja saanud ekslikult, siis teavitage sellest 
kirja saatjat ning kustutage ekslikult saadud e-kiri ja selle võimalikud 
manused.

Attention: this E-mail contains information which is confidential. If You 
are not the addressee of the letter or you have received the letter in 
error, please notify the mail sender and delete the erroneously received 
e-mail message and all of its attachments.

Внимание: Это электронное письмо содержит информацию, которая является 
конфиденциальной. Если вы не являетесь адресатом письма, или вы получили 
письмо
ошибочно, тогда, пожалуйста, сообщите об этом отправителю и удалите, 
ошибочно полученное письмо и его возможные вложения.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.